Tietojärjestelmämme vaihtuu Kuntomossa
​​​​​​​

Uusi tietojärjestelmämme ja siihen kiinteästi liittyvä tuleva uusi mobiilisovellus tulevat avaamaan uuden kaksisuuntaisen viestintäkanavan meidän ja asiakkaidemme välille. Tulevan appin kautta pyrimme tavoittamaan Sinut entistä paremmin, ja samalla myös Sinä pystyt viestimään meille helposti mm. palautelomakkeiden kautta.

Uuden järjestelmän käyttöönottopäivän 17.6.2021 tärkeät asiat:

  • Ryhmäliikunnan tunnit pidetään normaalisti 17.6. asti nykyisen järjestelmän mukaisesti
  • Torstaina 17.6. voit osallistua ryhmäliikunnan tunneille, jonne olet ilmoittautunut vanhan järjestelmän kautta, mutta sinun tulee huomioida, että ilmoittautumista/vahvistamista ei tuona päivänä voi tehdä uuden tai vanhan järjestelmän kautta
  • Ryhmäliikunnan tunteihin voi edelleen:
    • Ilmoittautua kuten aiemmin
    • Tuntien peruutus tapahtuu viimeistään 1 h ennen tunnin aloitusta
    • Ilmoittautuminen ja vahvistus tulee tehdä 5 min ennen tunnin alkua
    • Jonotuslistalle voi ilmoittautua ja paikan saamisesta tulee ilmoitus
  • Asiakaspäätteellä ei voi ilmoittautua/vahvistaa tuloaan kuntosalille/ryhmäliikuntaan torstaina 17.6. mutta 18.6. eteenpäin voi.

Perjantai 18.6.2021 lähtien

  • 18.6. alkavat tunnit varataan uusien kotisivujen kautta Wisegym-järjestelmästä, joka vaatii rekisteröitymisesi ja sisäänkirjautumisen
    • Käyttäjätunnuksena toimii sinun sähköpostiosoitteesi
  • Kuntosalille ja ryhmäliikunnan tunneille voi ilmoittautua asiakaspäätteellä ja tähän on päivittynyt uusi näkymä uudesta järjestelmästä


Miksi sinun tulisi rekisteröityä ja kirjautua sisään uuteen järjestelmään

  • Uusi järjestelmä vaatii sinulta rekisteröitymisen ja sisään kirjautumisen
  • Sinun tulee rekisteröityä ja kirjautua sisään, jotta voit:
    • Tarkistaa asiakastietojasi
    • Varata ryhmäliikunnan tunteja
    • Käydä kuntosalilla
    • Hyödyntää tulevaa mobiiliappia ja sen tuomia hyötyjä, kuten ryhmäliikunnan tunneille ilmoittautumista sen kautta, saada push-viesteillä nopeasti tietoja sekä pystyt lähettämään myös meille sitä kautta asiakaspalautetta

LASKUTUS
Laskun ulkonäkö tulee muuttumaan. Lisäksi muuttuu viitenumerot sekä tilinumero. Huomaathan maksaa aina kyseisessä laskussa näkyvälle tilinumerolle. Mikäli Sinulla on voimassa oleva ja toimiva e-laskutilaus, päivitys ei vaadi toimenpiteitä asiakkaalta.​​​​​​​

Mobiiliapplikaatio
Mobiiliapplikaatio ei tule käyttöön vielä huhtikuussa, ja tästä syystä tarkemmat tiedot tulevat lähellä mobiiliapplikaation lanseerausta, mutta alla löydät tietoa miksi mobiiliapplikaatiota tulisi hyödyntää Kuntomon asiakkaana:
Sovelluksen ladannut asiakas voi halutessaan käyttää appia mobiilisalikorttinaan ja kulkea sen avulla ovista ja porteista. Kulkukortti toimii jatkossakin normaalisti, eli mobiilisalikorttia ei ole pakko ottaa käyttöön. Voit siis kulkea salillemme perinteiseen tapaan ja käyttää appia vain sisältö- ja infokanavana. Tai voit olla käyttämättä appia lainkaan, valinta on Sinun.

Mobiiliapp nousee uutiskirjeen jälkeen toiseksi tärkeimmäksi tiedotuskanavaksemme. Tulemme hyödyntämään appin ilmoituksia tärkeiden (ja nopeiden) infojen lisäksi myös asiakkaidemme etujen viestimisessä. Tiedostamme sen, ettemme voi "spämmätä" viesteillämme asiakkaita tai he lopettavat ilmoitusten käytön. Toivomme siis kehittävää palautetta viesteistämme, jotta voimme tehdä appin ilmoituksista Sinun toivomasi näköisiä.


Mobiiliapp sisältää osion "Avaa tuki", jonka kautta voit antaa sekä teknistä palautetta koskien appia että ihan yleistä asiakaspalautetta. Osio on siis uusi kanava Sinulle asiakaspalveluumme. Vastaamme viesteihisi sähköpostitse.

Ystävällisin terveisin, Kuntomon väki